Monday, December 19, 2011

Hari Yang Amat Bermakna.. 18& 19 Disember 2011

Jam sudah menunjukkan pkul 12.30 tghari, aku segera bersiap-siap menanti kdatangan Ma, Abah, adik dan Abang. aku sangat2 excited apabila diberitahu yang mereka akan ke johor untuk melawatku kerana kebetulan ada knduri rumah org yang rapt dengan keluargaku. Abah beritahu yang mereka akan smpai dalam jam 1.30ptg. Usai solat fardhu zohor, aku trus mngnakan baju kurung merah dan tudung hitam, kemas barang sebab aku akan bersama diorang di D'Impian Inn. Lepas je check in di bilik brnombor 612, aku dan adik berebut tmpat tido. yang bestnyer, aku dpt tido sorang-sorang atas katil, mnakala adik tdo ngan ma. Abah dan Yang tdo sebilik. Hehe.. Yang dan Ma ada jugak cerita sal majlis pertunangan kakak, aku pulak bercerita sal masalah aku kat sini. Banyak kami berborak. Destinasi pertama kami adalah bandar Batu Pahat. Yang nak belanja ktorg makan McD.. sedapnyer...nyum2..
Kemudian, ktorg ke BP Mall. Ramai gile org kat sna terutama Chinesse.. Aku beli barang kperluan aku sprti pmbersih muka, syampu mndian, deodorant, pen serta pembaris panjang. Mujrla abah bgi sikit duit..hehe. Aku dan adik tak melepaskan peluang bergambar dengan teddy bear besar. Hanya mampu brgmbar je la, nk beli xmmpu..hehe.. -EDIT

No comments:

Post a Comment