Wednesday, February 21, 2018

MoMmy To Be...

Selasa, 20/2/2018

Aku agak boring di rumah harini dan aku decide untuk jalan2 ke Aeon Big Shah Alam. Dan aku juga mempunyai tujuan untuk membeli 'pregnancy test kit'.. teringin jugak nak tau status pregnancy ku ni..entah ada entah tidak.

Dengan hnya menempah Grab, akhirnya aku smpai ke tmpat yg dituju. cepat2 aku ke farmasi dalam Aeon Big dan membeli brg trsebut.

Tak tahu kenapa aku ada kekuatan ke klinik slpas makan di sana hehe. kmudian aku bergegas ke klinik Nadi Iman Medical dan mmbuat appoinment. Cuak juga nak tggu turn..

Dr pada mulanya mmbuat scan kerana jika dikira tarikh first day last period, usia kndungan dh masuk 6mggu..seterusnya ujian kehamilan 'upt'. Debar2 sbb aku pernah buat sebelum ni line kedua tu pudar sgt. ALhamdullillah, kali ni benar2 terang dan Dr sahkan aku positif hamil.. Hebatkan kuasa Allah. Dr yg bertugas pun baik sgt2.

In shaa Allah 2 mggu lagi aku akan ke klnik untuk appoinment kedua.. tlg doa2 kan kandungan ku. Berita ini sudah pasti mengembirakn hati encik suami. =)


positif UPT


Sambil menunggu Grab.. encik suami kerja harini 
"Ya Allah, Kau permudahkan urusan kami, sihatkan kandungan, Semoga smuanya baik2. "

Saat ini, anugerah terindah kami. Semoga kita jumpa bulan 10 nnt ye syg Mama

No comments:

Post a Comment