Thursday, March 14, 2013

WE ARE FAMILY

Dah lma rasanya tak melayan cite hndustan, bukannya ap, xde sumber untuk bekalkan cte2 trbaru kpadaku. Entah cmne arini, aku nk pnjam hard disk Ketty(rumate) untuk tgk movie ap yg ad.

Last2 aku jumpa cte "We are Family" . Ingtkan cte omputih,aku bukak la jap, rupa2nyer cte hndustan yg agak bru yg mrupakan buah tngan dari Karan Johar, producer muda yg hbat. Yg bestnyer, plakon2 yg memainkan watak2 penting adalah plakon yang aku minat iaitu Arjun Rampal, Kajol, dan Kareena Kapoor.


Cite ni mengisahkan spasang suami isteri iaitu Maya(Kajol) dan Aman(Arjun Rampal) yg telah brcerai tp masih brusaha nk bhagia 3 org anak mereka. Maya merupakan seorg ibu yg hampir smpurna mnkala Aman lak telah brcinta dgn Sherya(Kareena). 

Serius cte ni bestt sngt. Dh lama aku tak nangis, ketawa tgk cte hndustan apatah lagi dgn cte baru. Cite ni buat airmataku xhnti2 mngalir. Mujurla rumate xde, malu la nangis dpan dorg. Huhu. Sedih sngt bila dpt tahu yg Maya sbnarnya mghidap kanser servik. Lakonan Kajol mmg superb. 

Sherya berusaha mnjadi ibu yg baik untuk anak2 Maya dan Aman dan usaha ini trlalu bnyak dugaan. Tapi still ad scene yg leh wat aku ketawa especially time dorg men game kt umah. =)  Kalau scene sedih bnyk sngt smpai sakit mata ni kluarkan air mata.

Ni pun dh copy cite ke dalam laptop, Nnti2 leh la tgk kn. Hehe. Tu je la nk ckp, dh xde idea dh, Selamat malam

No comments:

Post a Comment