Monday, March 11, 2013

My BFF =)


Perkenalkan my BFF kt UTHM ni, Yanti, Dila dan Eka.. Kmi mrupakan plajar dlm satu Seksyen yg sma iaitu Seksyen 2, Yang aku tahu, aku syg dorg sngt2. Dah hmpir 4 tahun kami bersma, senang mahupun susah. Tnpa mereka, siapalah aku kt cni. =(
Bila tiap kali aku ad masalah, aku pasti cari mereka. Aku ni jenis susah nk share bnda2 pribadi, nak tulis2 my truth feeling kt fb.. So, aku akan crita kt dorg and dorg akan bgi feedback yg sngt baik. Pernah skali ad satu kes bsar brlaku antara aku dgn 'kwn' n aku crita kt Eka, smpai nangis. Tak dpt than dah, Eka peluk aku dan tenangkan aku ketika tu. Malu lakkss.. Huhu..

Tapi kdg2 aku ni agak emosinal ckit. Msti ad nak trsentuh. Btolla kajian Dr. Fadhilah Kamsah, org yg lahir bulan 10 ni mdah trguris, sngt sensitif, Mudah mrajuk ttp x lama. Ha, mmg btol la. Aku kdg2 suka mrajuk ngan Yanti. Padahal xde pape pun. Gedik la katakan. Cian Yanti yg trpaksa lyn karenah aku ni. Muka matured, tp mcm bdak2.. hehe.

Tp yg best sal Ynti ni dia sngt baik.. sngat... Yg sudi tolong kwn2 lam kesusahan. Dan Yanti adlah yg paling kerap aku crita kisah pribadi aku. Yg aku trharu, dia sngt caring, smua bnda sal aku dia tahu, dia tahu yg aku xboleh trlalu bnyk brfikir nnti mudah demam, dia tahu ap yg brmain di fikiran aku, dia tau ap yang aku suka dan x suka. dan mcm2 lagi la.

Eka ngan Dila pun sma, bersifat penyayang, crita kat dorg ni mcm cite kt mak sndiri. =) Bila Eka prasan yg aku ad prob, trus dia pksa aku crita. Ap yg aku psti, Eka mrupakan pndengar yg baik. Kalau Dila plak, gdis yg aku knali pnuh misteri, tp tu dlu la. Hehe.  Comel je bdak ni. Aku pun suka gak crita ap2 kat Dila. Kdg2 Dila mk tips rumahtangga ngan aku. Klakar, tp aku kongsi je ap yg aku tahu. Dila pun ad mntk aku ajar dia mngurut. 

Alhamdulillah, aku dikurniakan shbt spt mereka, yg seronok untuk didampingi, yg mnguatkan smangat ku tatkala trasa ingin jatuh. Semoga Allah memberkati ukhuwah yg sedia terjalin antara kita. Amin..

Eka dan Yanti

Wif Dila =)



No comments:

Post a Comment