Saturday, October 20, 2012

SeNaMaN AeRoBiK

Ase malas sngt nak bngun.. Alarm fon dh bunyi2 dah. Ye la, smlm tdo kul 2 pagi, padan muka ngntuk2 skrg. Aku cpai towel n trus mndi, solat Subuh. Xtau la prut ni asik sakit je pagi2.. Jgn ye syg, nk g senaman aerobik ni, xleh sakit prut. Ktorg brkumpul kat foyer TDI, Aku, Yanti, Ika, Mclah, Mimi, Eqa dan Mira brpakaian bju TDI yg htam. Bdak2 len sume pakai bju biru. Nmpak sngt ktorg ni senior.. hehe..

Aku mengmbil tmpat duduk tepi tngkap. Masa prjalanan ke Batu Pahat aku luangkan dgn mnikmati keindahan alam dan memikirkan masalah2 yang ada di minda ku skrg. Ase serabut. Mcm xde jln pnyelesaian je. Wah2, dh smpai dh kt dtaran. Mujurla bdak laki xramai sngt.

Best sngt wat senaman aerobik. Aku lupakan masalah aku buat seketika. Aku paling rase best mase ad lagu Siti Nurhaliza. Bukan men rncak aku mngikut rentak. Tmbah lagi mmg aku suka menari.. Best tau, trpancar kegembiraan di wajahku. Masa brlalu ngan kejap.. Tup2, dh abes dah.

Selesai smua tu, ktorg brgambar, Bukan men ek smua nak brgambar. Pantang nmpak org bukak kamera, trus nk masuk n posing. Sungguh, aku happy sngt ngn dorg. Kawan2 yg hepi, ceria, n boleh brkongsi sgala masalah.. Aku nak msukkan gmbr sbnarnya.. mmndangkan internet low, aku akan ltak len kali.. =)


 

No comments:

Post a Comment