Tuesday, February 5, 2013

KENAPA SY MINAT CITE HINDUSTAN

Tau x gmbr siapa yg kt atas ni? msti dh knal kan. King Of Bollywood, Shah rukh Khan. Hehe. Ok, berbalik kpd tajuk yg tertera di atas, mmg rmai yg tnya aku knape aku ni mnat sngt cte hindustan, lagu2 dia . Sbb jarang org mnat Hindustan, yg rmai nyer msti minat Korea. Tu la uniknya aku.. (perasan)
 
Kalau korg nak tahu, aku ni dilahirkan pada 17 Oktober 1990, di mna kbtulan perayaan Deepavali, sbb tu kulit aku nk agak glap dlu.. hehe, grau je. Gelap2 comel ap, aku suka lelaki yg agak gelap sbnarnyer. Apa yg aku merapu ni. Aishh. Bila tnya Ma, Ma akan ckp "ni msti sbb lahir Deepavali, sbb tu mnat smcam ngn Hindustan" ..

Sjak kecil lg, aku suka duk dpn tv, tggu cte hndustan TV3 yg sjak dlu dtayangkan jam 2 ptg. Pstu trbawa2 lagu tu ke mna2 je. Duk nyanyi je smpai lam van pun nyanyi. Aku suka dgr lagu dia walaupun x phm, mgkin kna ngan jiwaku yg suka berangan. Hehe. Aku suka tgk dorg yg mnari2, pusing2 kat tman. Romantik..

Aku paling suka tgk Aishwarya Rai mnari, sopan dan cntik je. Tarian pun lmah gemalai. Mnat lak nk mnari ni. Kalau best jodi adalah SRK dan Kajol, sweet la dorg ni. Rindu nak tgk dorg berlakon sma2, mcm ad chemistry antara mereka. Dan satu lagi wajah mereka ada iras.

Ok, antara sbb aku mnat cte Hindustan adalah 
- Jalan crita yg sngt best
- Pelbagai genre diselitkan, ad kelakar, romantik, ganas , sedih. Kdg2 leh buatkan aku menangis.
- Tak boring sbb ad lagu, pakai bju kaler2 pstu duk tmpat cntik2.. Romantik
- Lgu yg sngt best, lirik yg sngt mndalam. Lagu tu mngambarkan perasaan si hero/heroin tp diluahkan lam lgu
- Pelakon pndai hdupkan watak yg dlakonkan. Takde yg brlakon cam kayu
- Cite yg sngt romantik, sesuai ngn jiwaku nie. 

Walaupun aku mnat Hindustan, xbrmakna aku bgitu taksub smpai fanatik. Aku lyn yg mna2 best je. Aku ttp suka crita Islamik dan lagu nasyid. Pernah ad org tnya aku "msti nk cari pakwe muka cam SRK kn?". Aku hnya trgelak. Takkan smpai cmtu skali.. "xdela, sy ttp suka lelaki Melayu, krna cinta dan mnat tak pernah sma" =)

aishwarya rai yg cntik =)

Psgn yg ideal
 
 
 

No comments:

Post a Comment