Wednesday, December 8, 2010

FINAL EXAM


final exam dah bermula sejak beberapa mggu yg lpas..so time aku tulis ni, adlh mnnti saat nak abes exam.. x sbr lak.. ye la, abis je last paper, aku terus leh balik klntan, my hometown...=)..rindu nk jumpa ma, abah, dan adik beradik ku yg len... adik bngsu aku lak xabes2 ingtkn supaya belikannya gelang.. sblum balik klntan keesokkannya, aku dh janji ngn yanti nk tgk cite korea sama2.. hehe.. exam lum abes lgi, tp dh rancang mcm2...ish3 

bnyak gak la paper lpas yg susah... xtau la aku cmne result nnti.. adkh GPA aku akan mnurun..huhu, sedih lak aku bila aku pikir.. buat2 xtau je la... last paper, electrical instrument.. slagi xlpas paper ni, slagi tu aku ase x mnntu, nak buat ape-apepun xtenang....

so, aku akan try wat sbaik mngkin ntuk last paper ni, 3 krdit lak tu. seram ...chapter 3 amat memeningkan aku. . utk kwn2, gud luck ye.. studi2, jgn men2... (nsiht ntuk aku gak)

No comments:

Post a Comment