Monday, January 21, 2013

DINNER BERSAMA KELUARGA

Yes, mlm ni, my mom nak belanja ktorg sekeluarga makan kat sbuah restoran. Dah lama tak makan bersama2. Ktorg mnuju ke Restoran Jaya Sepuluh dgn 2 kereta berasingan.. Cantik btol kedai ni. Tema putih dan oren. Rupanya pemilik restoran ini milik kawan Abah. Baik btul empunya restoran dan pekerja2 kat cni. Bru btol mnunjukkan rupa manis untuk para pelanggan.

Sambil mnunggu abang2 ku, kami order minuman dan aku memilih untuk minum fresh oren. Aku masih brfikir untuk makan apa malam ni. Chicken Chop la. Yang best kalau makan nasi, Abah order bnyak sngt lauk2 termasuk tomyam. Nyum2. Aku pun apa lagi, pow la ckit nsi abg aku ni. Smbil mnunggu ksmua makanan smpai kami merakamkan detik2 ini dgn kamera fon Ina. =)

my family.. =)


org lain sbuk duk makan, ktorg lak posing je.


Jemput makan


my big brother
 
xsngka ktorg buat mimik muka yang sma..hehe


3 dara pingitan.

my chicken chop n fresh oren
Alhamdulilah, kenyang btol makan malam ni. Ni pun ada yang tak abes, mjur E tolong abeskan chicken chop aku ni. EG pun dh kekenyangan, tu la,td nak sngt kan mkn ktorg punyer. hehe. Tapi best la mlm ni, tmbahan ag dengan khadiran my sweet heart, Hasif yg bnyak kaletahnya. =)

No comments:

Post a Comment