Tuesday, November 13, 2012

Siapakah???


Entah bagaimana, aku brada di tepi pantai. Berdasarkan suasana sekeliling, pntai tu adalah tmpat yang agak asing. Aku bersama keluargaku dan sebuah lagi keluarga lain. Smuanya cam jelas.

Aku meninggalkan kluargaku yang rncak berbual. Aku melihat seorang lelaki yang duduk di atas tembok, yang memisahkan antara pantai dan chalet tmpat kami menginap. Hatiku ini tiba2 ingin mendekatinya.. Bagaikan ada sesuatu yang menarik pada lelaki yng berpakaian merah itu..

Aku tak dpt melihat wajahnya dgn jelas. Aku xpsti smada dia adalah org yang aku kenali atau tak. Kami berbual dan aku rasa sngt selesa dengannya.. Kami berjanji untuk berjumpa lg nnti. Tiba-tiba dia hilang. pergi meninggalkan perasaan aneh dalam hatiku. Kmudian aku trjaga..

Aku mmpi rupanya. Smpai sekarang aku masih memikirkan mmpi ku ini.. Siapakah dia? Mimpi ini bgitu trkesan dlm hatiku.. Sperti beberapa tahun lpas, lelaki yang sma walaupun aku xdpt lihat wjahnya dgn jelas. Melalui susuk tubuh, gaya, bntuk wajah, aku tahu, dialah lelaki yang slalu aku mmpikan sblum ini.. Sekali lg, aku trtanya" siapakah dia?"

No comments:

Post a Comment