Tuesday, December 18, 2012

Apa Yang Sama??

K, entri kali ini akan membuatkan anda muntah2, loya dan rasa tergelak.. Haha, So, dinasihatkan supaya tidak membaca entri ini kpada yang ada sindrom2 sprt di atas..

Sebenarnya aku tak pernah minat IZARA AISHAH ni.. Aku tak minat artis2. Yang aku minat artis bertudung shaja.. BUT, one day, someone bgitau aku.. "Muka heroin cite Naziha tu sma ngan muka siti bila pakai tudung" Aku agak terkejut la.. Sama ke?? aku ckp balik "Xsma lah, dia lawa kot" . Serius, bagi aku xsma langsung, bagai langit dan bumi.. 

Then, lpas tu, dia asyik panggil aku Izara, aku geram jgak.. Lain kot. kalau betul sma xpela. Aku cuba tgk cte tu, n perhatikan. Benar, xsma, mgkin gaya je kot sma. Dlam cte tu Naziha slalu pakai bju kurung, tdung bawal. Ha, kalau yang tu sma la. Tapi seyes kelakar. Apa perasaan anda bila org ckp wajah anda sprti artis yg comel, lawa, msti terasa wahhhhhh..

Aku mula la terperasan muka aku cm dia. Kalau ad sma pun mgkin hnya sekilas je. Ataupun angle2 tertentu yg nmpak sma. Bila aku compare kan gmbr gmbar aku dgn dia, ad jgk kot iras (perasan gile) dan ada gak kwn2 aku ckp ad rupa ngan dia. Sori ye kpd sesiapa yg rasakan entri ni cam perasan gile2. Aku juz nak share je. Di sini aku sertakan skali gmbr2 yg aku combine kan. Klakar..











4 comments: