Sunday, December 23, 2012

PSM oH PSM!!!!

K, pertama kali nak memperkenalkan PSM ku yg brtajuk "Controlled Home Appliances through SMS" .. Mcam menarik kan tajuk ni? Bila kna dftar on9 sem lpas, aku tus pilih tajuk ni.. Sbb?? Bila aku tgk tjuk ni, tenung2 dan tilik, aku cam nampak something yg brkaitan dgn projek ni. 

Pnjang lak introduction ni kan.. Hehe.. Hati ini riang, bahagia sbb lastly aku dah dpt siapkan full report for PSM 1 yg ada 3 chapter nih. Pening tau nak buat, tambah lagi. Bru tdi aku dpt ciapkan. Tp mgkin aku ad nak edit2 lagi kot.. Ase cm ckit sngt lak aku buat.. dalam 20++ je, xcukup kan.

Dh siap2 ni, bru perasan keadaan meja studiku yg sngt bselerak, smuanya demi PSM trcinta.. =)..


                    
Tp ok la, dh siap gak kan.. Said " ALHAMDULILLAH "  .. Skrg nak tumpu final exam lak.. Semoga aku brjaya wat yg trbaik.. PSM, bgi saya gred 'A' k.. =)

No comments:

Post a Comment