Sunday, December 30, 2012

ENTAH APA2

Entah nape aku nak ckp2 bnda2 cm ni kan..hehe.. Sebenarnyer aku agak2 trkilan dgn my FIRST PAPER arini. Sedih tau bila kita dah target tinggi then xleh jwb sngt. Huhu (masih kumpul kekuatan). Jgn mnyerah kalah ye Siti Khalidah.. Tumpukan pd paper yg len lak..

Eh, ap2 sedih lak ni kan.. Jgn sedih2, gmbirakan hatimu.. Ok, balik je, aku ajak yanti g makan. Balik bilik trus on9. Then rumate ksygan ku post something kat wall aku. Dan mmpu buat aku tersenyum..

  

Mcm2.. =) tp aku suka. Btol ke aku jalan sering menoleh kiri dan kanan. Tak perasan lak.Yang tak tahan tu siap ada tdo smbil pluk bntal.. hehe.. mcm2 rumate aku ni. Manjakah aku ini. hoho. tp mcm btol je. berjiwa seni, muzik, prihatin dan errr romantikkk.. Mungkin.. =)  k la, nak rehat jap.. tata

No comments:

Post a Comment