Friday, December 14, 2012

TURUN 6 KG!!!!

Bila aku timbang berat aku sekarang.. mata aku terbeliak.. biar btul.. dari n kg kpda n+6 kilogram (sje guna equation yg nmpak cm engneer).. Berat aku dah nek 6 KG dlm 3 tahun je.. Owh tidak.. Patutla bila balik kg je kna tgur.. "Makin sihat la A ni..."  tp bila mndengarkan " Makin cntik n comel" mmbuatkan aku trasa yg aku still nmpak lbih cntik bila dh berisi.. So, aku tak jaga mkan dan inilah jdinya..

Mcm mna nak turun.. Aku cuba diet, nmun ia tak smudah yg dsangka.. Aku xdpt kwl mkan malah makin kuat selera aku untuk mkn. So, trbantut seketika.. Kali ni aku nak cuba ag.. Makan stakat mana yg boleh, jgn trlebih.. Kawan aku ckp, nk diet, diet je tp bila tringin nk mkn something, kna mkn tp dlm kuantiti sedikit.

Aku ltak gmbar idola aku, dan ltak NK TURUN 6 KG!! ase cam bersemangat giler.. Harap2 la brtahan. Nk jd cm dlu, best je bila bdan kurus.. Nak pakai bju kurung yg dlu2.. Msti lagi cntik kan.. Hehe.. smpat lak nk perasan k la, Doakan aku brjaya.. =)

No comments:

Post a Comment