Saturday, December 22, 2012

JADUAL FINAL EXAM.. yEaY!!

Awat bunyi cam seronok sgt tuh.. Haish.. K, soronok sbb ad kwn yg baik hati telah tolong buat jadual yg lebih cntik dan ringkas. Xpayah pening2 nak baca jdual yg brcampur seksyen dan tahun. Thanks Liza.. 

Sem ni, aku hanya ada 4 paper je untuk Final exam iaitu
==> Digital Com (31/12)
==> Power Electronic (4/1)
==> Machine (9/1)
==> Management (10/1)
 

Ha, yg ni x brape nak suka sngt.. Nape la takde gap antara Machine dan Management ni. Subjek Management bnyak mmbaca tau, nak hafal lagi.. Nak tak nak, aku kna studi awal ntuk Management.. Sbnarnya dh kna start arini.. Dan untuk mengelakkan gemuruh, takut, risau, aku tlh wat jdual untuk studi. So, Siti Khalidah, kna ikut jdual, jgn mlas2.. Nak dpt DEKAN x sem ni?? =)

" Ya Allah, permudahkanlah urusanku. Terangilah hatiku ini, supaya mudah untuk aku belajar dan menerima apa yang aku pelajari. Kepada-MU aku bertawakkal"

No comments:

Post a Comment